Көкшеева Зайни Таласқызы, Профессор

Көкшеева Зайни Таласқызы



zaini.koksheyeva@ yu.edu.kz

Қызметі: «Педагогика» кафедрасының профессоры
Ғылыми атағы: педагогикалық ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор
Сабақ беретін пәндері: Жоғары мектеп педагогикасы, Бастауыш білім сапасын бағалау мәселелері; Ғылым мен білім берудің өзекті мәселелері; Бастауыш білім беру бағдарламасын жобалау; Ғылыми — әдістемелік жобалау негіздері; және т.б.
Ғылыми қызығушылығы: жоғары білікті педагог кадрларды даярлау және ғылыми-педагогикалық бағытта кәсіби бағдар беру; өлкеміздегі мектеп оқушыларының білім жетістіктерін салыстырмалы бағалау, жергілікті халықтың этнопедагогикасы мен этнопсихологиялық ерекшеліктерін зерттеу;
Жарияланымдары:
3 монография, 7 оқу құралы(4-і РОӘК-тен өткен), 9 оқу-әдістемелік және 5 электронды оқу құралы, 13 жеке авторлық куәліктің иегері, 200-ден астам ғылыми мақалалардың авторы.
1. Бастауыш мектептің оқу үрдісінде жеке тұлғаға бағыттап оқыту мәселесі. «Педагогика және психология» журналы, №2, Абай ат.ҚазҰПУ, 2016ж.
2. «Жас көшбасшы» пәнінің студенттердің көшбасшылық қабілеттерін тәрбиелеудегі маңызы (авторлық курс бағдарламасы негізінде) . «Педагогика және психология» журналы, №1-2018ж.
3. Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік қабілетін дамытуда жобалау технологиясын қолданудың тиімділігі. Абай ат. ҚазҰПУ-нің ХАБАРШЫСЫ, «Психология» сериясы, №3(56), 2018 ж..
4. ДАҒДАРЫС КЕЗІНДЕГІ ЖАС ОТБАСЫЛЫҚ ҚАТЫНАСТЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ҚазҰПУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» сериясы, 2019.
5. Дарынды жасөспірімдердің өзіндік бағалауын қалыптастыру.ҚазҰПУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» сериясы №1, 2020.
6. Кіші мектеп жасындағы балалар мазасыздануының психологиялық ерекшеліктері. ҚазҰПУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» сериясы №1, 2020
7. МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШЛІК ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ– ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕ ҚазҰПУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» сериясы, №2-2020.
8.ДАРЫНДЫ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ МӘСЕЛЕСІ. ҚазҰПУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» сериясы, №2-2020.
9. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛА ЗЕЙІНІНІҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. ҚазҰПУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» серия;
10.Comparative analysis of the rules and conditions for teachers’ performance appraisal in Kazakhstan (S.A.Penkina, Z.T. Koksheyeva) Қар МУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» сериясы, № -2022сы, №2-2020.
11. ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ҮЙЛЕСІМДІ ДАМЫТУДА ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ. ҚазҰПУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» сериясы, №2-2020;.
12.Secondary school teachers’ experiences on processing teacher performance appraisal (S.A.Penkina, Z.T. Koksheyeva) ҚазҰПУ, «Хабаршы» журналы, «Психология» сериясы, № 2022;
13. Аттестация педагогов общеобразовательных школ в рамках новой образовательной парадигмы: проблемно ориентированный анализ (Репкина С.Т., Көкшеева З.Т) «Вестник»ғылыми журналы, ЛенГУ им.А.С.Пушкина.
14. TOWARDS THE NEW TEACHER PERFORMANCE APPRAISAL SYSTEM: A CASE STUDY FROM KAZAKHSTAN. анализ (Репкина С.Т., Көкшеева З.Т) Электронный научный журнал Курского государственного университета Issn 2074-1774, 2022
15.Psychological Peculiarities of Occupational Choice by High School Sfudents. Education in the Knowledge Societ Volume 20, 2019.
16..Psyhoemotional Aspects for Creative Potential Development within the Framework of Schoolchildren Informational Culture Environment.. Treatment, 2020, 8, 406-412 . 406. DOI: https://doi.org/10.6000/2292-2598.2020.08.03.17

Leave a Reply